ღ♥ღ درياي بي كران ღ♥ღ
ن : پریسا ت : یک شنبه 19 مرداد 1393 ز : 10:47 | +
خبر فوری

یک فروند هواپیمای مسافربری صبح امروز در ساعت 8:19 دقیقه به مقصد طبس در شمال فرودگاه مهرآباد تهران دچار سانحه شد.

 

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، این هواپیما که متعلق به شرکت هواپیمایی سها بود، در حین بلند شدن دچار سانحه شد.

صارمی - روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام این حادثه گفت: این هواپیما که از نوع ایران 140 بوده است در اطراف تهران سقوط کرده است.

 

به گفته وی تعداد مسافران این پرواز هنوز مشخص نیست اما شبکه‌های تلویزیونی براساس منابع غیررسمی از کشته شدن حدود 40 سرنشین در این حادثه خبر دادند که هفت نفر از آنها کودک بودند.

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت و گو با ایسنا با تایید خبر سقوط یک فروند هواپیما در فرودگاه مهرآباد گفت: این هواپیما در حین بلند شدن دچار سانحه شد و در فرودگاه مهرآباد سقوط کرد. تیم‌های عملیاتی به محل حادثه اعزام شده‌اند اما تا کنون جزئیاتی از تعداد دقیق مصدومان و کشته‌ها در دست نیست.

دکتر امین صابری‌نیا رییس اورژانس کشور اخبار اولیه درباره مصدومان و کشته‌شدگان سانحه هوایی صبح امروز را اعلام کرد و به ایسنا، گفت: صبح امروز یک فروند هواپیمای مسافربری حوالی جاده قدیم کرج دچار سانحه می‌شود و بلافاصله اورژانس تهران کدهای زمینی و هوایی خود را جهت ارائه خدمات درمانی و امدادی به محل حادثه اعزام کرد.

 

وی گفت: بنابر اخبار اولیه، 5 مصدوم این حادثه جهت کامل شدن خدمات درمانی به بیمارستان امام منتقل شدند اما متاسفانه مابقی مسافران سر صحنه جان خود را از دست دادند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اخبار جدید, عکس, فیلم, طنز, جالب, عجیب, بازیگر, عجیب و غریب, باحال, خ,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by fmfmfm
This Template By Theme-Designer.Com