ღ♥ღ درياي بي كران ღ♥ღ
ن : پریسا ت : یک شنبه 11 تير 1391 ز : 10:23 | +

ای تمام فکر من در روز و شب   

ای همه هذیان من در سوز و تب

            

ای نهان در پیکرم چون جان شده

همچو بوی گل به گل پنهان شده

            

آه ای بالاترین سوگند من

ای نهان در گریه و لبخند من

          

ای شکوه آسمان در چشم تو

ای فدای قهر و ناز و خشم تو

         

ای بهشت دلکش موعود من

خون گرم زندگی در پود من

       

ای تمنای دل تنهای من

ای چراغ روشن شب های من

      

جز تو کی دارم،به جز تو گفتوگو

ای به گوشم گوشواره آرزو

     

گر که یاران فارغند از یاد من

از دل دیوانه ی ناشاد من

    

عشق تو چون در دلم باشد چه غم

چون که تا روز قیامت با توام

     

خلق می گویند،گر او یار توست

مایه غم از چه در اشعار توست

    

گر دل او با دل تنگت یکی ست

ناله های حسرتت،پس چیست،چیست؟

    

دوستت دارم تو می خواهی مرا

باز می ترسم نمی دانم چرا

    

وای اگر روزی فراموشم کنی

با غم هجران هم آغوشم کنی

    

وای اگر نامم بمیرد بر لبت

یا فروبنشینداین سوز تب

      

آه می ترسم شبی طوفان شود

ساحل امید من ویران شود

     

گر ز دریا قطره ای هم کم شود

مرغ طوفان سینه اش پرغم شود

    

ای دلت دریای پاک و روشنم

مرغ بوتیمار این دریا منم

 

                                 ناشناس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: طبیعت, طنز, بازیگر, نمایش, فیلم, ادبی, هنری, ,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by fmfmfm
This Template By Theme-Designer.Com