ღ♥ღ درياي بي كران ღ♥ღ
ن : پریسا ت : دو شنبه 12 تير 1391 ز : 15:32 | +

فقط دریا دلش آبی تر از من بود

 

و من از دریا،دلم دریا

 

فقط این را ندانستم

 

چرا گشتم چنین تنهاتر از تنها

 

به هر آبی شدم آتش

 

به هر آتش شدم آبی

 

به هر آبی شدم ماهی

 

به هر ماهی شدم دامی

 

به هر نا محرمی ساقی

 

به هر ساقی می باقی

 

و تو این را ندانستی

 

چرا گشتم چنین عاصی

 

چرا مهتاب شد سنگ صبورم

 

چرا بستند پر های غرورم

 

چرا آیینه ها را خاک کردند

 

مرا از رنگ شب سیراب کردند

 

                                     مهرداد حسین زاده

 

 

                                                                        

 

                                                                          

 

                                                                      

                                     

                                                                       

 

                                                                       

 

                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

تنهایی
ساعت16:17---12 تير 1391
مژده مژده »»»»»»»







ازکاربران عضو هرکسی در روز بیشترین مطلب های زیبای بذاره به قید قرعه کشی جوایزی نقدی به اونا داده میشود



دوستان سریع تر عضو شوید و شروع کنید



ومژده برای اونایی که بیشترین نظراتو در وبلاگ بدن به قید عرقه کشی به اونا هم جوایز داده میشود



تنهایی
ساعت16:17---12 تير 1391
مژده مژده »»»»»»»



ازکاربران عضو هرکسی در روز بیشترین مطلب های زیبای بذاره به قید قرعه کشی جوایزی نقدی به اونا داده میشود

دوستان سریع تر عضو شوید و شروع کنید

ومژده برای اونایی که بیشترین نظراتو در وبلاگ بدن به قید عرقه کشی به اونا هم جوایز داده میشود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: طبیعت, طنز, بازیگر, نمایش, فیلم, ادبی, هنری, ,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by fmfmfm
This Template By Theme-Designer.Com